101012 - Seriöst lägg av!!!

Just nu sitter jag och kolla runt på ut och gå skor, och lite kläder... Det är alltid roligt att kika på när man har lite mindre att göra om dagarna/kvällarna... Tur att man bo i Norge så man inte "våga" skicka efter... Haha... (Y) Ska kolla på skorna live på Torsdag då vi far på tjejkväll annars måste jag beställa hem dem... Men de gick bra sa Tanya...

Idag har jag prata med mammi, Jonathan oså senare så pratade jag också med Pappi... Jag hoppas verkligen att man bli kvar här ett tag så pappa kan komma den 17maj ... De vore så otroligt roligt om han och Vivvis kom hit och besökte oss här...

Saknar mitt hår de gör jag...



Just nu orka jag inte med vissa personer, och sluta skriv ointressanta kommentarer... Vet nog vem du/ni är... De gå att kolla upp Anonymt... De är liksom bara att sudda ut dem ur minnet och radera dem eller godkända dem... Bryr mig inte... De är jag som skriver, så jag skriver hur f*n jag vill... Finns en sak sluta läs, om jag är så ointressant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0