101016 - Lördag

Hejsan!!!

Idag tog vi en rejäl sov morgon faktiskt, känner att vi sover länge nu förtiden på morgonen... Kan vara för att man gå och lägger sig senare om kvällen också faktiskt... Igår så hade jag "myskväll" med mig själv... Såg en massa Svensk tv program ju...

Denna morgon eller eftermiddag eller vad man ska säga har varit lugn... Såg slutet på filmen Vincent hade börja se (bilar) sedan började jag städa bort lite i köket och sedan på stor toan... Är nu klar och hade tänkt se en film eller serie... Men låter som de spelar nere så kan inte se på internet för då laggar det.. (tre on same uppkoppling)...

Ikväll ska familjen iväg så har en ensam kväll med min käresta... Vilket var länge sedan sist jag hade, typ 1,5 månad sedan... Vi ska bara kramas och se en film... MYS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0