101025 - Några timmar senare!!!

Ja ni rubriken är ju de mest till talade mening, Några timmar senare!!! Har jag hunnit promenera, sakna gubben min grymt mye och väntar på smssvar & sökt 2 vanliga butiks jobb och 25 barnehage söknad... Alltså blir galen om man inte få något svar snart alltså. Imorgon skall jag ringa till MENY och kolla om de har bestämt sig för vem de ska anställa... Där är det 100 % stillning, de vore underbart och nära till gubbens jobb också... Ett stort plus för det, och då kan vi sökna boling i de området... Där finns det biograf, affärer, gym och badställe. Allt i ett helt enkelt... De vore pricken över i:et...

Min arm :'(



Kommentarer
Postat av: Mathilda

åhfyfan , krya på den ..

2010-10-25 @ 15:59:41
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Huva, vad har du gjort?

2010-10-25 @ 16:30:50
Postat av: matilda

Aj :/



sv. Härligt ;)

I helgen har det vart hockey och kompisar för mig!

2010-10-25 @ 17:50:41
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0