101031 - Söndag

Hejsan... ^^/

Igår tog jag ikke någon sovmorgon, utan steg upp med mitt hjärtegull tidigt och duschade för kände mig seriöst den äckligaste i världen... Så idag tänkte jag ta en superduper lång sov morgon och drf skriver jag in ett tidsinställd inlägg till er vackra läsare så ni vet vars jag håller hus... ♥

Igår tänkte jag med en dag med Robinsson & massa film tills gubben skulle komma hem igen från jobbet men blev ändrade planer och for runt om... Först till BOHUS, sedan till Coop OBS sedan köpsentret Metro och shoppade loss... Så idag tänkte jag ta en fet lång film dag och se gärnet på TWILIGHT filmerna... (dock går inge vidare att läsa, bli bättre då jag börja jobba och kan läsa i bussen)... ;-)

Saknar sommaren i detta kalla väder...


Kommentarer
Postat av: Micha

bra tips!:) funderar på att dra på bio och ha mer egna spakvällar hemma =)

2010-10-31 @ 10:33:07
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0