Bröllop - Ysf ord

Japp, fastna alltid i något och de blir aldrig som jag tänkt mig... Såg en film och kom tänka på detta i slutet av filmen...


BRÖLLOP!!!

Hur gammal skall man vara för att man skall kunna gifta sig... Finns det någon åldersgräns tro, för ungt eller för gammalt?

Vilken årstid är det vackrast att gifta sig på osv... Då när jag såg filmen kom jag tänka på en massa sådana tankar... Egentligen spelar ju inte årstiden någon roll om man är i kyrkan tex... aja slut babblat. Det jag vill komma fram till är att för dem som älskar PÄLS skulle ett vinter bröllop vara bäst... Speciellt om man vill spetsa på med päls osv...

Jag själv vill antigen göra ett slump bröllop typ utomlands vid vattnet eller bara ett vanligt bröllop i kyrkan... Bara de runt mig är de som älskar mig och att alla skratta och äter och mår gott en hel kväll... Vilken ålder spelar ingen roll men inte innan 30 tror jag faktiskt...  ;-)

SJÄLVKLART en underbart stor bröllopstårta i CHOCKLAD...


Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Va vad har jag haft problem med?? nuhängde jag inte med igen =/ kram

2010-10-18 @ 00:30:38
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0