Ett liv, ingen leksak?

Att skaffa barn är inte bara att skaffa, utan måste uppfostras också?

  • Vet jag att jag är med barn ska jag inte; Dricka alcohol... Inte ens en droppe, inte röka eller något som skadar mig och bebisen i min mage som jag ska föda upp och ta hand om...
  • Man ska koka vatten (så bassiler försvinner) sedan blanda vällingen i det... Inte ta varmvatten eller liknande...
  • Inte bråka om vem som ska natta eller byta blöja?
  • Verkligen ta vara på livet innan jag skaffa barn, sova och ta de lugnt...
  • Barn är inte bara att skaffa, man skall kuna ta hand om det också... (tro många glömmer det, speciellt de som blir ung mamma/pappa)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill verkligen leva LIVET innan ja ens tänker på något sådant! :)

2010-10-19 @ 17:54:35
URL: http://Annaeliasfoto.blogspot.com
Postat av: Nike

Du har så rätt, man måste verkligen ta hand om det :)

2010-10-19 @ 17:58:58
URL: http://nikehuayun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0