YSF SHOPPAR - Första gången här...

Äntligen egen MIC... Nu kan jag surra med er alla!!! - Köpt på ClasOhlsson...

Paraply "regna typ jämt här" - H&M

Ljusare Puder "Kände min var för mörk" - H&M

Behövde verkligen en större väska, min räcker inte... Oså vill man inte bära på påsar ju...

(Man är ju i stan så länge och kanske vill slänga ner mössan eller dyligt...)

Så 100kr för denna på H&M typ är ju typ ingen big deal..


Äntligen inköpt en onepiece... Dock inte "äkta",

men tänkte köpa en annan "oäkta" idag för 400kr

men då hittade vi denna på BIKBOK för 99kr så liksom jag kör bara på liksom..

Så kan man köpa en riktig till en i JULKLAPP om man gillat ^^

 


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: inte mycket. hur e det med dej? :)

2010-10-06 @ 18:46:52
URL: http://eerikssoneemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, underbar onepiece-dress! vill också ha.

2010-10-06 @ 21:07:28
Postat av: Ida we

Haha sån där one piece sak, är de mysiga? Spela roll om det inte är "äkta". Det är bara converse som måste vara äkta xD

2010-10-07 @ 20:57:45
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0