100928 - Tisdag

Hejsan!!!

Imorse klev vi upp strax efter åtta och fixa oss och sedan for vi till T-banan för att åka till Helsfyr och sedan vidare till stället jag skulle ha interjuv... Den gick rätt fort så då gick vi till T-banan igen och vidare in mot Oslo... Dock letade vi inga jobb idag för vi kom ju på att vi inte har skrivit ut några CVn... Så vi gick in i världens största HM kändes det som, men de är det största här i Norge iallafall, tre våningar och där finns ALLA märken som HM säljer... Gisses... "Bara att gå där inne ta en dag alltså"... Efter besöket på Dam & Herr avdelningen på de stora butiken HM gick vi vidare ner på Karl Johan vägen ner och letade efter Bussstationen, som tog 30min att gå till.. Vi gick ju först och fråga på Terminalen och då sa dem att vi skulle gå igenom huset... Jag tänkte okej de lär inte vara långt men när vi gick in där så var den ett enormt varuköpsenter... Gisses... Men vi hittade iallafall ^^,

Nu nyligen kom vi innanför dörren och jag har duscha av mig för mitt hår var så "fett"... Nu snart ska jag börja med maten så den är klar så Vincent och Lennart kommer hemåt, Tanya jobbar kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0