100930 - Promenerat igen..

Haha, gick och vilade en sväng pågrund av magont... Sedan kröp sötnosen upp och pussade på mig och väckte mig och frågade om jag ville följa Tanya till affären.. Visst sa jag och tog på mig ut och gå kläderna och vi vandrade ner till affären (butik heter det här) Rema 1000... Den billigaste butiken här i Oslo också föresten.... Nu har man duscha av sig igen och väntar nu på mat, sedan ska jag äntligen få snacka med mamma via MSN, oså JONATHAN ♥

Redan hunnit med 4 promenader, 3 vanliga en från bussen ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Bara bra, själv? :):):)

2010-09-30 @ 19:54:27
URL: http://todoynada.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

nej men de är väl bara typ blöjorna som är en aning dyra men man får ju barnbidrag varje månad så jag märker ingen skiljnad =) kram

2010-09-30 @ 20:23:24
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0