Jonathan fått eget rum...

Ofta när jag bodde hemma i Övik så ville Jonathan sova hos mig... (Dubbelsäng)... Nu har han fått mitt gamla rum, han sov där i natt och sov som en stock... Fick ett medelande av mamma att han måste minnas och känna min energi i rummet som gör han trygg och lugn... Gud vad jag saknar hans kramar och pussar som man fick varje morgon och kväll... Längtar tills jag kommer och få sova över hos honom... Längtar tills jag få höra de fina orden från honom - Jag älskar dig Josefine!!!

De är inte lätt att bli stor och han inte "förstå" det...

Älskar Älskar Älskar dig...


Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

nej vilken gullig bror du har!!!<3

menar du hur mycket mer det kostar när man har barn? kram

2010-09-30 @ 12:12:05
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Sophie

gud va kul ! hoppas allting bra bra med flytten !

2010-09-30 @ 13:43:01
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0