Svar på kommentar!!!

Anonym om 100904 - Lördag:
Älskar hösten!
man behöver inte ha ångest för att man sitter inne uppkrupen i soffan med en bra bok + té. man kan dricka vin framför en brasa med fina vänner eller kärleken. man kan ta en weekend till london och shoppa snygga vinterkläder samtidigt som man går runt på lövtöckta gator med huvuden inburrat i en mysig halsduk och kollar på fina människor. hösten är supermysig, det gäller bara att hitta och fokusera på de saker man tycker om och strunta i kylan och det man gärna klagar på.

Ha de gott!


Blev grymt glad då jag fick läsa denna fina kommentar om positiva tankar om hösten.. Jag gillar inte nyhöst då man ser allt rasa, men när alla trädblad skifta mellan gult, brunt, rött gillar jag faktiskt hösten mera. Då tycker jag det är mysigt och rätt "romantisk" årstid. Men inte som sagt förhösten, då de går över från sommar till höst, för då tänker man att de är ett helt år kvar till nästa gång det blir värme. Oså är de så svart på kvällarna. Vet lite egen av mig men så är det att heta Josefine. (YSF).. Då jag läste stora halsdukar fick jag lov att gå in på Gina Tricot och kolla om den halsduk jag ville ha finns och det gjorde den.. Denna ska inhandlas på Tisdag då jag är på stan och är med min underbara vän Angelica hos tattueraren.. Då ska jag gå till Greens guld och kolla om ringen kommit också, om inte byter jag ut den...

Denna se sååå mysig ut.. ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ viki ♥

Å så mysig!! <3 Vad fin kommentar!! :)

Sv; Oki jag ritar :)

2010-09-04 @ 16:11:51
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: hihi ja :D

allt bra med dig idag?:)

ha en bra helg!

2010-09-04 @ 16:23:00
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: elina

den sjalen ser jättemysig ut, vill ha! var är den ifrån :D?

2010-09-04 @ 22:51:51
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0