110401 - Fredag

Hejsan!

Idag är de äntligen fredag vilket leder och nu är helg. Så skönt! Idag hade vi lektion till 16,30 vilket känns tungt i huvudet eftersom de är fredag. Idag på lektionen var det faktiskt rätt intressant... Idag har jag lärt mig VARFÖR man ska lägga mat som är fryst på en plåtbänk. Eller fått de mer förklarat iallafall. Jag lägger alltid fryst mat på plåtbänken aldrig på trä, och idag fick jag förklarat att det TINA mer på plåtbänken än de gör på träbänken. Så nu fick ni de förklarat också :) vill inte gå in på all energi osv. men nu vet ni hur ni ska göra iallafall ^^ Lycka till!

Nu ska jag äta, är svin hungrig!


Man blir som glad då man lär sig saker =)

Bilden är egentligen inget med inlägget utom att man ska vara GLAD!

 


Kommentarer
Postat av: LIENE

Fin bild:)

2011-04-01 @ 18:48:19
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0