110406 - Onsdag

Hejsan!

Idag så for jag till skolan och pluggade tillsammans med Amanda och Madde. Fast först kopierade de en bok så jag tog de lugnt hemma pga jag redan hade gjort (det). Sedan satt vi i MIT huset och studerade till alla börja komma för lunch och då tog vi lunch och sedan förflyttade oss till NV huset och studerade vidare till klockan var två och vi började trippade hemåt. Fast vi stannades i Ålidhem där Amanda bor och fick se hur hennes studentsrum såg ut och nu vet jag vart hon bort. Var där faktiskt till strax efter halv fem. Vi surra så tappade tiden. Madde åkte vid halv tre till stan. Sedan gick jag till affären och köpte mer CITRON syra som jag späda ut i mitt vatten i min flaska jag bär hela dagen. Vilket känns att förbränningen verkligen sker. =/ testa vettja. Sedan var de middag och mer plugg. Nu har jag plugga sen fem och ska nu ta en paus med en dusch (blivit beroende) sedan ska jag ta de lugnt och läsa lite sedan sova och upp imorgon för mer pluggning på skolan med tjejerna + en tjej till. Sedan föreläsning hem och plugga och SOVA.

Hoppas ni haft en trevlig onsdag (lilllördag)!

Trött i skallen är JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0