110416 - Lördag

Godmorgon!

Aw, varit vaken i kanske en timme men ändå... Igår hade vi verkligen jätte roligt. Vi for tidigt vilket jag är sjukt glad för att vi gjorde. Vi åkte 1,5 timme innan det börja... MEN är glad för efter vi kommit in så kom floken och kön blev oendlig. Det stod halv åtta att man skulle vara där på biljetten men tror de stod på internet att de börja åtta och de började strax innan halv nio och höll på till strax innan elva. Det startade med en liten förvärmning av en gitarrist som var grymt rolig och duktig också. Sedan började det roliga. Tyvärr fick man inte fota, som dock rätt många gjorde men jag vågade inte för de var typ tusen personal som gick runt och sa till. Det var iallafall dockorna Walter, Achmed, Achmed jr, Peanut, Jallapeno on stick samt kom det fram Jeff i dock form och en Peanut i mindre form också ^^ Jag skrattade som aldrig förr och det var grymt roligt... Jag är super glad att jag for och de var mysigt att fara med lillebror ante och älsklingen kicken ;-) När det var slut fick man stå i jackkön i 30min sedan gick vi till bussen så insåg vi att det går ingen buss så vi började vandra in mot stan, vi gick nog 30-40min och sedan då vi kom till Vasaplan gick det ingen buss till Carlshem fören halv ett och klockan var kvart i tolv, så vi gick till MAX och åt mat för alla vi tre var hungriga... Sedan gick vi till bussen och slappna av innan vi gick och la oss och sov ^^

Det var dagen igår för oss! =) Minnes värt och roligt!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0