110420 - Onsdag

Hej!

Jag säger bara FYFAN vad pinsamt....
Jag hade ju 19:de idag och gick ner för att tvätta men insåg sedan att det var den 20;de... Gawww! Pinsamt, men killen som skulle tvätta sa att det gick bra att tvätta bort de två maskinerna jag redan lagt in. Så glad att det var han som skulle tvätta. Sjukt trevlig och rar kille så, fick till och med torktummla. haha. Hur faaaaaaaan har jag 19:de idag? PINSAMT. min dag är seriöst förstörd. JAG SOM HADE PLANERA som tusan!!! suck! Väntar bara på torktummlaren ska bli klar så ska jag sedan PLUGGA så jag få något ur världen och ha bra sammvete då jag umgås med pappa. MEN TENTAN få följe mig dit. Kan ju sitta som på kvällen då de se film eller lagt sig tidigt osv. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0