Femte dagen med Pappa & Vivianne...

Ja, idag steg vi upp tidigt för att komma iväg tidigt så vi skulle hinna med upptäcksfärd idag. Vi for till Gideåälven för att kolla på kvarnforsen. Inne i huset stod det haha, här låg jag med (ett namn) detta (datum-93) och vi båda var otrogna. Haha. Vi kollade på vattnet och knäppte en massa kort. Sedan efter alla 144 trappor gånger två for vi till Hamn i stan och tänkte köpa glass men vi gick på UH för att glassa lite. Sedan for vi till huset igen på krönet, och släppte av grabbarna gick på toa sedan for vi till Umeå för att se hur jag har det. Vi for först och hämta nyckel till deras hotel rum (vilket rum alltså) sedan for vi förbi universitetet därefter for vi och handlade på Maxi där en före oss i kön inte hade pengar och blockade rätt länge kön. Sedan for vi hem och lagade mat, kollade på kort, drack kaffe, såg lite körslaget sedan for de till deras hotell och nu sitter jag här själv i lägenheten och har sett klart körslaget och sedan en film innan bb nu lite bb, men tror jag faktiskt ska bläddra över till filmen kvart över igen ;-) Den var bra så MÅSTE se den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0