Fjärde dagen med Pappa & Vivianne...

Hej!!!

Solat idag så färgen har kommit fram... äntligen säger jag bara... som jag hatar att vara bleck... Sedan har man oxå träffat fastrarna Inger, Carin och Eva. Plus farbröderna Bengt och Svenke idag. Men träffat farbror Peter med fast tidigare. Nu saknas bara Conny och Lars-Åke. Hihi. Men träffa troligt Conny till veckan. Lars-åke bo i gbg. Hihi! Varit en underbar påsk ju...♥ Imorgon skall vi på lite piknik sedan reser vi upp mot umeå mellan måndag-onsdag. För jag har skola och pappa och vivvianne skall sova på hotel. samt se hur jag bor också och träffa någon bekant till vivvis om jag inte fattat fel. Sedan åker vi ner till övik igen på onsdags kväll men då sover de hos faster inger och sedan sover de i mammas hus igen torsdag till fredag eller till lördag. De vet inte ännu, serni!

Godnatt. Snart kommer BILDBOMBEN. troligt imorgon kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0