Första dagen med Pappa & Vivianne...


hejsan! "tänkte berätta om kvällen"


De kom strax efter sju, vi har det mesta tagit det lugnt. Fick lite gåvor osv. Grabbarna har ju fyllt år och fick 500kr och en plåtbörs, sedan fick faktiskt ante och jag också. Ante fick 500kr jag fick en taost maskin och ett super fint halsband. sötnosar... Sedan såg vi på HERR&FRU som var premiär idag. (inte så mycket att hänga i julgran nej, inte bra alltså)... Sedan satte PAPPA, VIVVIS och jag i köket och tog té och mackor och surrade till BB var sedan nu är de sängen för massa bus imorgon ;-) Godnatt.

Ps, bilder och sånt kommer då jag är hemma i övik. Har dock bara med mig kamran/datorn inte någon UBS sladd bara laddaren till datorn. haha!!!

Pappa & vivvis. Sötnosarna NR 1 alltså... ♥

(snart blir det "färskare" bilder på de)

 

 


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0