(Sista) Tionde dagen med Pappa & Vivianne...

Godmorgon!

Då har man varit vaken sedan sju för att säga hejdå till pappa och vivianne som for nyss. (8.20 for dem)... Alla vi fyra barn steg upp vid sju för att äta go frukosten med dem och surra lite innan de fick fara ifrån oss denna gång i övik. Vi räknade som sagt att de är 2månader och 3 veckor tills vi ses igen fast på GOTLAND. Snacka om att jag längtar redan och saknar dem som tusan gör jag också. Så glad att pappa hittat denna ängla Vivianne som gör så han skiner alltså ;-) Haft underbara tio dagar tillsammans med dessa två klippor, samt mina bröder också självklart, men de träffa jag lite oftare vill säga!!!

Detta skrev Vivianne på facebook nyligen; På väg söder ut igen. Både glädje o sorg i hjärtat. Glädje över allt fint jag upplevt o sorg över ätt lämna the fantastic 4. (blev rörd) ♥ Betyder gör de verkligen jätte mycket bååååda två!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0