Trejde dagen med Pappa & Vivianne...

Jag sov ju då länge eftersom jag la mig vid halv sju i (morse) för att jag jobbade natt med gubben min mellan halv 3-halv sju. Jag pallade inte att sova innan så var vaken i 20 timmar sträck. Så nu är man trött. När jag steg upp vid 12 (sov i 5timmar bara eftersom vi åt och duscha så klockan blev 7 nästan 7.30) gick jag ut till Pappi&Vivvis och Patrik på balkongen och började sooola mig. Plockade ihop frukost också och satt där till tre. Men Vivvianne for till H-sand för att träffa en kompis vid kanske 13 for hon. Samtidigt sprang Pappa&Patrik mot gymmet i solen och gymmade och hade en riktigt far&son dag... Jag hann med dessa saker då de var lungt. Aw just Philip moppade efter dem också och "bar" på deras träningsväskor! hihi, men då passade jag på att damsuga, tvätta diska och PLUGGA... Hann med en massa faktiskt. Sedan vid sex kanske kom Vivvianne fram hit till Krönet och vi började elda och städa vid bastun. Då började också Patrik och Philip laga mat, men slutade med att Patrik sedan stod själv i köket och lagade någon form av gratäng tjohosan. Sedan elda vi  på mera och gick ut till bastun och bastua och surrade samt njöt av värmen. Nu var de tänkt att vi skulle se Harry potter del 1 men mina ben kröp så mycket plus att jag sov bara fem timmar i natt och bruka allafall sova åtta ca. Men vivvis&pappis gick också i korgs. Kommer ju en dag imorgon också. eller hur? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0