110208 - Tisdag

Hello!!!

Idag så tog vi oss en sovmorgon. Vi sov till cirkus 11, men då låg jag och läste (plugga) till sent på natten istället. När vi vakna fixa vi min dator (snart inte längre) frukost och sedan vare bara att plugga(läsa) sidorna som fanns kvar. Efter jag läst färdigt tog jag mig en prommenad (40-50min) ner till affären enbart för faktiskt att köpa toalettpapper. Kolla tusen ggr på hyllan och förpakningen men då fick jag HUSHÅLLSPAPPER med mig hem vilket fall =/ Snacka om less man var då? Få köpa DRITPAPPER imorgon efter skolan någonstans. Efter promis började vi med mat, blodpudding ^^ Nu har jag städa toan och duschat. Nu blir de lite HEROSE till kl åtta för då börja Sofias änglar. Imorgon få jag en bok på 150sidor jag bara kommer göra imorgon är ju då LÄSA:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0