110219 - Kalla sverige

Varit på affären, handla lite middag och goheter till Melodifestivalen ikväll. Men FY vad kallt det är ute alltså, nästan omännskligt kallt. Plus att de inte är så mycket varmare i lägenheten pga fläktarna som blåser KALL luft. Fick lov att ta en dusch, vilket ledde till att jag la på värme typ helatiden för de blev kallt. Så ökade tillslut till högsta och kroppen är som en räka nu. Men nu är jag varm och gosig. Tog på mig pyjamas byxan och långtröja och tofflor. Snart blir det soffan med filt och mys. Är så trött, less och slut på efter att inte fått SOVIT som jag vill på två nätter pga grannen. Men så är det väl med att bo i lägenhet. =/ men har ju varit så tyst tills de skulle flytta in... Tror vi fått två nya grannar bredvid oss till och med.

Nej slut på gnällande, nu ska jag fixa lite stips och korv till middag, ingen ork men måste ha mat ju ;)

Just nu önskade jag att vi stannat på Mcdonalds nere på Stömpilen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0