110220 - Söndag

Hejsan!!!

Idag tog jag först en underbart lång och skön sovmorgon och sedan var det bara att sätta sig med plugg. Tog bara på mig morgonrocken och började. Och nu är jag äntligen klar med alla böcker och nu kan jag pusta ut lite innan jag ska läsa inför tentapluggning till imorgon.

Men nu är jag värd en liten Paus och ska bara ta de lugnt med film och middag sedan blir det läsning som gäller innan kuden ropar igen... ^^ Haha tokiga är med att sova länge är att dagen blir så KORT, men behövde det efter grannens dunkande ^^

ps, har bytt till en ny design eftersom min andra handlade om mitt liv i norge vilket inte stämmer längre ju plus har långt hår på den nya vilket ska snarast byta också ;) (dock är de lite knas då man ska klicka på tex, allmänt. Skall fixas)

Den gamla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0