110224 - Torsdag

Hejsan alla kära underbara vänner!

Som ni ser så har jag varit rätt off de sista dagarna. Pga Pluggning. Men just nu behöver jag en paus för allt lärande och bearbetning... Jag förstå inte att man hade ett liv före detta, man känner sig som en ZOMBIE ggr tusen. Känns som att ögonen skall ploppa ut av all läsning och att skallen ska sprängas av all ny info som hamnar där inne osv. Vi få ser hur det går, hoppas de går bra för vill verkligen göra slut med författaren hartman!

Idag tog jag mig en prommenad vilket var skönt, gjorde de igår också. Tror de är bra då man plugga så man få friskluft och tänka på något annat än bara en massa teorier osv.

Som ni också se har jag fått en ny design. Kommer dock läggas in en nyare bild på mig inom snar framtid också. Det är EMY som har fixa den åt mig ;) tacktacktacktack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0