110225 - Fredag

Hejsan!

Då är mitt liv tillbaka och har nu gjort bort tentan. Som i förra inlägget - Det kändes halv bra och halv dåligt. Vi få se vad resultatet blir av sedan om ca 2-3 veckor O_o Nu är jag hemma och plocka undan och packa lite för skall ju hem till Övik idag. Tillomed om en timma blir det av. Ikväll ska jag och mina bröder fotas tillsammans i gruppbild om fyra och fem. Anledningen är ju så att man har en fin bild och att föräldrarna kan få det. Sedan blir det bara till att mysa och slappna av efter en hård pluggvecka. Sedan så blir det badhuset imorgon med lilleman. På tal om lilleman, han ringde mig i morse och frågade när vi skulle på badhuset och om de var idag. ;) Sedan sa jag att ikväll ska jag sova tillsammans med dig/han. Oh vad roligt när kommer du? haha ivrig liten mysunge ;)

Nu ska jag kramas med gubben, som stanna hemma men han få besök av kompisar ;)

Lillebusmysmannen ♥

Dessa två håller älsklingen min sällskap i helgen ;)

Hanzon & Clayton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0