Mobilbloggning!!!!

Hej bloggen! I morse vaknade jag vid tio och var pigg och chockad att inte Jonathan hade försökt väcka mig! Gick in till mamma som fortfarande också låg i sängen och mös! (tänk att sängen alltid ska vara skönast på morgonen)... Gick ner i köket och började fixa frukost. Efter frukost och lite stök och bök kom vi i väg strax efter elva på badhuset. Bada och bada. Just det tvilling bröderna följde i stället för mamma. Kan ju iallafall säga att Jonathan inte var som sist vi var på badhuset. Han skulle exakt överallt och ingenstans. Förr gällde BARA en pool. ;-) Han skulle ut, åka bla FRITTFALL haha tuffing. Sedan fick vi han att vara i den stora bassängen och börja hoppa trampolin på de djupa vattnet. Han var omöjlig att få därifrån efter första hoppet. (måste lägga till; var alltid någon beredd i vattnet om han skulle få chock eller kallsup. Är ju inte hundra på simning men verkligen duktig för att vara fem) Sedan vid fyra fem åkte vi hem oså kom mat besök som sedan för på teater och vi barn såg melo. Inga bra ikväll, nej nu ska jag sova så jag orka med morgon dagen och är grymt trött att jag mår illa till och med :-/ Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0