Hur ofta städar DU toan?

Hur ofta städar DU toan? & Hur ofta tycker du man ska städa den?

På skolor och sånt tycker jag nästan de ska städas 2-3ggr om dagen eftersom de är så fruktansvärt många som går, men nu var inte frågan kretsad dit utan till hemmet.


Hur ofta städar du toan i ditt egna hem?... Och hur ofta ska man göra de? Beror de på hur många man är i familjen/boendet eller inte? Jag tycker åtminstånde toan ska skuras ordentligt 2ggr i veckan MINST. Men jag skulle kunna göra de oftare också. Vet inte men har något fobi för använda toaletter.  Hörde de av min moster att jag var Exakt så som liten också. Skulle på toa på ett tivoli oså fanns de lite spår av att någon använt den, trotts att jag var jätte nödig vägrade jag.


Så jag skura helst toan innan besök och efter de varit här osv. Knäpp men sant ^^ Plus luktar de ju också GOTT....


Kommentarer
Postat av: Amandusnikita

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-06-20 @ 13:01:10
URL: http://amandusnikita.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0