110201 - Pluggar och knaprar Ipren.

Då har jag pluggat i cirkus två timmar. Jag trodde det skulle räcka men de gjorde det inte. Jag har så fruktansvärt ont i kroppen så jag tog två ipren innan jag började plugga. Det flöt verkligen på men då skall man FASTNA självklart. Blir så irriterad. =/ Nu känner jag att ipren har sluta värka också. Ta två nya och gör färdigt dessa frågor till seminariumet få de ändå bli. Orka inte ha dem i baknacken senare ikväll och nu då jag ändå är varm i kläderna med plugg så äre bara att fortsätta liksom. Sedan kan man läsa igenom dem och de kan man göra liggandes eller hur??? ^^

Läst så mycket om hans åsikter idag så kommer säkerligen drömma om han inatt ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0