Typ less -_-

Just nu är jag såhär less -_-

Fick höra grannens dunkande sent in på natten igår plus att jag skulle upp sju, och idag/kväll har man fått höra på dem också. De dunkar rätt ont i skallen nu (Huvudvärk). Nu kan man faktiskt dra ner på basen? Eller hur? Klockan är tre O.O super less är jag. Plus att man inte vet vilken granne det är så kan inte klaga heller (?)

Frågade er samt 118800 detta; En fråga! Hörs musiken värre om de dunkar på över En, under en eller precis bredvid? Någon som vet?

De svarade; Om man är i samma höjd som högtalarna så hörs musiken mest i den riktning högtalarna är riktade. Vanligtvis så är ju ljudet riktat horisontalt, så riskken är störst att det är lägenheten bredvid som spela högt /118800

Stämmer det? Isåfall ska jag ta och snacka med han imorgon.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0