110110 - Måndag

Hejsan!!!

Idag eller i natt fick jag min (älskade) Jonathan bredvid mig i sängen för att han hade drömt en mardröm igen. "nu vare bin och inte spindlar" Han kom ca mellan 4-5 på natten och efter de fick jag inte mycket sömn. Han tog sådan plats alltså. Så var hel död då jag skulle kliva upp. Vilade en timme och sedan gick jag ner i tvättstugan och hängde upp tvätt och tvätta tvätt. Efter det tog jag mig en underbar och efterlängtad prommenad i 40min. Efter den låg jag och vila en sväng medans jag läste lite bloggar, vilket var LÄNGE sedan nu. Just nu sitter jag på sängen och väntar på att maten skall vara klar, små kollar då brur spelar också ^^

Trött eller??? ^^ (bild tagen dagen efter flytten från norge)

Plus se ni hur liten sängen är och jag hade JONATHAN bredvid.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hehe o kul att du fortfarande bloggar :)

2011-01-10 @ 18:20:09
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0