110111 - Tisdag

Hejsan alla underbara trogna läsare!!!

Blir så otroligt glad att så många läser fast jag inte upptaderar så bra nu förtiden. Liksom designen är ju fel och vill fixa den osv, men de kommer. Grymt stora kramar på er som kikar in varje dag ^^

Idag så vaknade jag först då Jonathan skulle till skolan, hans tjatande om mobil (han skall få min gamla lila samsung)... Sedan släkte jag julgranen som står i fönstret (äntligen). Har haft den tänd för Jonathans skull, och sköt vare att sova i mörkret. Sedan sovde jag så djupt ända till 12 ;O men var otroligt trött då med. Jag förstå inte? o_O Efter all sömn osv så gick jag ner i tvättstugan och tvätta undan lite åt mamma, efter det åt man frukost och sedan sprang till bussen. (bussen var så ostadig och vinglig och tunn här i övik) saknar norge lite ^^ I stan så fixade jag med banken, försäkringskassan och sedan köpte jag också en ny mobil ^^

Min nya skönhet. Är inte så för iphone och allt vad de heter. Gillar inte toch :-)

 

Tanken var att jag skulle gå hem ifrån stan så tog på mig täckdressen, men de var så kallt ute och ville inte de första jag gör förstör mobilen så tog bussen hem. Slängde in sakerna och tog en 40-50mins prommenad. Rätt skönt! Plus att jag har träningsvärk sedan igår så gjorde armhävningar och situps med måtta idag efter gårdagens slit och hårda pass ^^


Nu blir det natta för mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0