110112 - Onsdag

Hejsan!!!

Idag har jag tvättat och tvättat och vikt tvätt och tvättat. Haha, nu börja man se lite golv nere i tvättstugan faktiskt. Undertiden tvätten har tvättat har jag också plocka bort julen vilket var grymt skönt att få bort. Roligare att plocka fram faktiskt ^^

Just nu är jag så irriterad så jag vill spy, får aldrig något svar så jag håller på att bli tokig. Vill ju veta liksom om jag skall få flytta eller ej...

Klart med det, vid halv ska jag ta min dagens promenad. Hur skall jag gå som tror? Som i förrgår eller igår eller en helt annan sväng? Tycker de är mysigare att gå då de är ljust men har ju gjort en massa annat idag som måste göras då min älskade mamma har fullt upp. ^^

Efter promenaden blir det självfallet en dusch sedan fixa mig för skall ut med min man idag på middag och sedan ska vi gå på bio också. Riktigt mysigt. Få uppleva minnen sedan Oslo fast i en mycket mindre stad och ännu mindre biosalong. hihi!

Bion utifrån i Oslo.

Inne i salongen och kollar upp mot taket ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0