110120 - Torsdag

Hejsan kära blogg ^^

Jag försöker skriva mobilblogg men då jag kollar in så tycker jag det ser så otroligt tråkigt ut. Så gör de inte så mycket. Men som sagt har börja skolan i Umeå och trivs jätte bra med min klass(grupp). Det är rätt mycket pluggande och inte så mycket fritid så, men försäker fixa i lägenheten oså. Väntar fortfarande på att få en design och skall snart komma igång med bloggandet igen. (LOVAR) en anledning också nu är att jag och älsklingen måste "dela" internet. Vi kan alltså inte sitta samtidigt. Så de ska fixas då kommer de in lite mer "roliga" inlägg.

Nu har jag gjort klar en uppgift men nu ska jag läsa i Elevens Värld några kapitel och sedan äta och ta en dusch. Så kallt här i lägenheten, men har ringt om HJÄLP...

Är så glad att ha en egen lägenhet kan jag lova, som jag längtat ^^

Oså vara sambo "på riktigt" med gubben min ^^


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det går bra med utbildningen och det är bara ett år kvar. Januari 2012 är jag klar :D

2011-01-21 @ 13:12:47
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0