110126 - Onsdag

Hejhej Sötnosar!!!

Imorse kände jag mig lite dålig men ville på föreläsningen. Hela föreläsningen mådde jag pytom. Så gick hem och sov. Efter sömn och lite gröt i magen blev de bättre men mår ännu konsitgt. Vad kan de vara som spöka? =/ Kan de vara den kvinnligavärken eller äre magsjuka på G? Hoppas inte på magsjuka. Har verkligen inte tid med magsjuka. Ska för det första av alla hem ihelgen sedan måste man ju gå på skolan. Känns bättre att vara närvarande då de få timmarna är närvarande där. Jag trivs så fruktansvärt med klassen och LÄRAREN...

Lillajag!



Kommentarer
Postat av: S A N D R A A C K E F J O R D

Hoppas du inte bliir sjuk!!!

Inte dessa tider då det är så mycket att göra :)

2011-01-26 @ 16:43:40
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0