110604 - Lördag

Hejsan!!!

Igår så slappade jag först sedan, så tvättade jag mellan 13-16 sen så veck jag tvätten, efter det tog jag en dusch och gubben kom hem undertiden jag stod i duschen. Så vi åt middag och sen somna jag i soffan mellan 19-21 och sedan väntade jag på BB sen såg vi en film (jag var pigg efter jag sovit)... Så inget speciellt hände igår!!!

Idag kommer det inte hända sådär jätte mycket heller... Jag är så seg och trött... Igår när vi såg film så var min näsa täppt och kunde knappert inte andas. Idag så nyser jag typ helatiden, hoppas jag inte håller på att bli sjuk :o Blåser ute så bli nog en slapp dag, de är ju sol så kanske ta mig en promenad för måste handla lite till ikväll. Tänkte lite gotteri för de är ju LÖRDAG. ^^


Kommentarer
Postat av: LIENE

Hoppas du inte blir sjuk:O

2011-06-04 @ 15:11:52
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0