110625 - Lördag

Hello!!!

Gårdagen var en dag som jag verkligen stressade igenom känns det som.. Först så vaknade vi kanske lite för sent, sedan skulle husvagnen upp till bäck, ducha, fixa ordning sig.... Sedan fixa skjuts till kyrkan, vilket vi körde till själv. Sedan for vi som sagt på bröllop, och min kusin var så vacker och ja hela cermonin var vacker för de är så fint par tillsammans. Efter det, så prata vi krama och knäppte kort innan vi for hem till kicken igen hämta packningen... Då for vi till bäck där vi skulle fira midsommar. När vi kom så stod franz och grilla hamburgare till alla som skulle komma (lunch) sa de att de var fast klockan var fyra typ och vi åt igen vid åtta... Så när äntligen kim kom så kom vårat dricka... (han köpte för vi hade ingen tid till att köpa eller lunka med det till övik från ume)... Så de var bara att börja dricka, dock drack jag bara 6 av mina som jag hade, en gav jag bort (7de) en spilldes ut (8de) så har då 2 kvar sen igår. Fast shottade och drack också doleys(stavning?)... Min mage sa ifrån så sluta rätt fort att dricka... Men vi bada vildmarksbad bastun var igång och vi doppa oss i havet... Dimman var tjock men de regnade inte så vi var hel nöjd. Gav upp vid 12 så duscha och tog på mig min gula one piece. Sedan vi äntligen fyra på morgonen sa jag godnatt och la mig i husvagnen... Dock var min man och kim uppe till fem och drack whisky, så de mådde verkligen inte bra i dag... =) men idag så låg alla bara och sov och mös framför tv tills man var körkunnig... =)

Nu ska jag se en film och njuta av tystnaden i svärmors hus, sliten sen igår. Imorgon blir det 70års kalas!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0