Har tråkigt, hitta denna hos Kissie!

I ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Ja absolut, flera fantastiska människor...
Fått ditt hjärta krossat: Både ja och nej!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej inte vad jag tänkt på!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej men finns nog.
Kysst en kompis: Jahaja klart. bara gooa vänner! Fast inge "hångel"

 

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: Nej, men någongång kanske byta efternamn då man gifter sig.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var trött, dagen innan hade jag rest från Gotland. Men mös med familjen och älsklingen!
Vilken tid vaknade du idag: Vakna flera ggr...
Vad gjorde du igår runt midnatt: Såg på en film!
Någonting som du längtar till:  17 Juli då vi reser till GOTLAND ♥
Senaste gången du träffade din pappa: Sista april då han reste tillbaka till Gotland
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att träna ännu mer och skaffa ett simkort.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jodå!
Vad gör dig irriterad just nu: En lärare.
Långt eller kort: Kort!
Vad gillar du gällande dig själv: Glad och en som bryr mig om vänner/familj.

 

Gotland förra året!

 

DIN FÖRSTA:


Operation: -
Piercing: Öronen såklart.
Tatuering: Bakom örat (stjärna)
Bästa vän: Min älskling såklart.
Sport: Bowling
Husdjur: Katt/Hund.

Vaccination du minns: Svinsjukan

Förälskelse: I min man nu! men ung och dum så man gilla många.
Alkohol du drack: Hembränt :o

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: ÖGONEN.
Kramar eller pussar: ÄLSKAR att kramas, men pussas är mys.
Kortare eller längre: Längre...
Romantisk eller spontan: Båda kanske..
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0