110302 - Onsdag

Hejhej!!

Idag hade vi skola från halv nio till tolv, vilket var roligt faktiskt. En rolig lektion idag som vi fick pröva på praktiskt. Idag var också mamma i Umeå och till och med på skolan tillsammans med hennes kollegor så åt lunch med henne och surrade lite. Sedan efter skolan så stannade jag tillsammans med Ulrica och Sofia på biblan och pluggade inför seminariumet. Bara en fråga kvar men osäker på ena. Så ska klura på dem innan sängen kallar. Idag har jag också hunnit med 40 mins promenad och lite situps och armhävningar... Plus måste jag tillägga att mamma for till lägenheten till gubben och lämnade korvstroganoff så nu har vi MYCKET... ;)

Bokade också nu tillsammans med bror Andreas och min älskling ett besök i Umeå arena 15 april nämligen på Jeff Dunham... ;)

Ska skratta så jag få träningsvärk i magen ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0