110303 - Torsdag

Hello!!!

Idag/Imorse mådde jag skit, samma som igår innan jag skulle lägga mig. När jag stod upp snurrade allt och de svartnade för ögonen och mådde illa/mår illa som bara den... Tror dock jag vet anledningen men den tar vi inte här ^^

Idag har jag plugga lite så jag är förberedd inför morgondagens Seminarium. Imorgon reser vi hemåt också till Övik så skall väl packa ikväll. Turen så kan man slappna av och bara ligga så min yrsel osv försvinner. Lördag blir det IKEA!!!!

En ny färsk bild kommer snart på Designen...

 


Kommentarer
Postat av: Izabell Westin

sv: Ja känns så skönt ^^ velat ha en ny header länge men inte lyckats få någon passande bild ;) Nu har jag många :D

2011-03-03 @ 15:56:24
URL: http://pinkobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0