110304 - Fredag

Hello!!!

Idag hade vi seminarium och vi slutade mycket tidigare än vi skulle ha gjort. Så jag tog mig en promenad i detta fina/varma vädret. Blev en 60minutare, tänkte ta bollen men när jag skulle göra situps smärtade de i magen så jag klara inte av det ;) Så hoppade över det.

Just nu sitter jag i morgonrock och skall snart börja packa det sista plocka undan så de är fint då vi kommer hem på tisdag. Fast ska städa på onsdag för vi få besök på torsdag men ändå skönt att tagit bort disken och nya påsar i soptunnan osv.

Vad gilla ni med den (nya) designen?

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Visa fler bilder ifrån fotningen :)

2011-03-04 @ 17:21:04
URL: http://Anelias.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0