Filmtips - The girl next door +2

 

Denna film såg vi först av dessa filmer av The girl next door... Förstod att det var en liten hemsk film men inte som den verkligen utspelar. Jag säger hur i helvete kan man vara så störd i skallen och få små grabbar göra som de gör och lura de små tjejerna osv. Förstå mig inte på, det mest hemska är att de är en sann berättelse.

 

Denna film såg vi efter, den var inte heller som jag trodde. Men den var bättre än den andra iallafall dock lite barnförbjuden om ni vet vad jag menar. haha! Men den har flera olika bra budskap faktiskt!!

 

Säger inge mer om filmerna ni få se dem, sevärd men ser inte den första The girl next door (2007) igen iallafall. The girl next door (2004) ser jag kanske någon gång igen men inte troligt, men den var bättre än 2007, om man inte vill plågas av att se smärta vill säga. Denna är lite mer humor och skratt i ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0