Tips till er för BH;ar!!

Jag kollade runt på massa hemsidor med BH;ar i de stolek jag skall ha, oså fanns det en sida där man kan kolla sin stolek hemifrån.. Du tar bara fram ditt måttband, skriver in som det stå vilken ordning och kika vad du ska har för stolek.... Men då få du inte veta vilken tyng och så men du gå iallafall till något bättre för din kropp. Ett steg i taget som man brukar säga..

När jag var på Fin In Under sa hon vad jag skulle ha, och när jag skrev in mitt mått stämde det.... Så de är verkligen bra..

Du behöver inte skriva din stolek osv men berätta gärna om du hade för liten och hur många stolekar.. Typ "två stolekar under eller över" Du behöver inte skriva "Köpte innan 70c men har 80c".. De vore roligt att se hur många tjejer tror fel om sin kroppsbyggnad.. Skriver svaret sedan hur mkt som trodde si och såå..

[Klicka på bilden för att komma till hemsidan]

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag hade helt för stor KUPA.

2011-04-18 @ 22:20:06
Postat av: MONA

Du har så bra tips för små tjejer. Du är verkligen inte som Kissie du är en bra tjej tjejerna ska se upp till........

2011-04-18 @ 22:20:40
Postat av: Skolsyster

Man måste nog kolla 2 gånger per år. för de växer och bli olik helatiden.

2011-04-18 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0