När ingen annan ser

Ur boken - När ingen annan ser (verklighetspasserad). "Det var precis som förra gången. Något vitt sprutade ut ur hans kissepinne o landade på pappret, men en del hamnade utanför på badrumsmattan. Blev illamående, Vrf gör han sig själv så illa? Var det mitt fel? Varför höll han så hårt på svullnaden? Varför lät han de rinna ner i toan? Min kissepinne hade aldrig gjort mig så illa!!! Var det någon sorts blod? Jag är chockad. Pappa börja prata till mig som vanligt och tappa upp mitt bad och badar mig som om inget hade hänt!"

När ingen annan ser handlar om hur en förälder lyckas manipulera och lura sitt barn från tidig ålder till tonåren, att något som är så otroligt fel är hur vanligt som helst. Hur lätt en förälder kan förstöra barndomen och tonåren - till och med resterande delar av livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0