Mitt ord är hörd!

Just i detta fall är jag så less på vissa människor, på hur de prata och agera. Rikta mig inte in på någon viss människa men just nu rycker mitt tålamod för att vara trevlig och glad. Vissa människor kan vara så irriterad och går inte att beskriva med ord alltså på hur.

Snart orka jag inte ens kolla in i vissas ögon för att de är så sjukt irriterande, komma troligt rycka i bråk och tjafs. (tur jag är hemma ikväll)... Mitt tålamod kan ha gått över kanten.. Kan vara för att jag mår dåligt just nu också men....

Hatar människor som kolla på en konstigt, inte ens prata eller säger tex varför de kollar surt eller inga en. just nu har jag en massa ord i huvudet som vill ut men gör såhär istället.... &¢!!®Ψ??!@ζš&¢!!®Ψ??!@ζš....

Så nu har jag lättat hjärtat! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0